Břišní tance

Obchodní podmínky:

 

a)  Pravidla obchodu

b)  Možnosti platby

c)  Dodací podmínky

d)  Výměna zboží

e)  Reklamační řád

f)   Odstoupení od smlouvy,vrácení peněz

g)  Stornování objednávky 

h)  Ochrana osobních údajů

 

 

 

Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky.

Řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.).

 


a)Pravidla obchodu


1. Veškeré objednávky jsou považovány za závazné. Zákazník odesláním objednávky potvrzuje, že souhlasí s pravidly obchodu, s možnostmi platby, dodacími podmínkami, reklamačním řádem a seznámil se s ustanovením o ochraně osobních ůdajů.

2. Žádáme Vás, abyste ve svém zájmu uváděli přesné a pravdivé údaje do objednávkového formuláře. Každá objednávka je po odeslání potvrzena e-mailovou zprávou ve které máte poslední možnost zkontrolovat správnost vyplněných ůdajů. Pokud je v objednávce z nějakého důvodu chyba, neprodleně nás kontaktujte.

3. Pokud dojde mezi vyřízením a odesláním objednávky ke změně cen, platí vždy ceny uvedené v již uskutečněné objednávce.

4. Prodejce si vyhrazuje právo zákazníka telefonicky kontaktovat pro ověření nebo upřesnění objednávky, pokud např. jde o vyšší hodnotu objednávky, nějaké chybějící či nepřesné údaje atp.

5. Při odběru zboží nad 2500kč, máte od nás poštovné zdarma. Pokud však vrátíte některé zboží a celková cena ponechaného zboží klesne pod 2500 Kč - bude Vám cena poštovného odečtena z vrácené částky.

6. Dovolujeme si Vás také upozornit, že doplňky na obrázcích a fotografiích zboží nemusí obsahovat vše co je zde vyobrazeno. U všech sukní, kalhot a dalšího zboží (pokud není u výrobku napsáno jinak) nejsou součástí doplňky, které můžete vidět na obrázku ( jako jsou: pásy, šátky, dále může mít na sobě modelka čelenku, náramky, boty a další) tyto doplňky které jsou vyobrazeny na obrázcích slouží pouze jako vyobrazení možných kombinací. Díky těmto obrázkům můžete vidět jaký další doplněk by se mohl k danému zboží hodit. U většiny zboží pak najdete pod výpisem zboží v textu jak se doplňky jmenují a většinou je také odkaz na tento produkt kde si jej můžete také zakoupit a vytvořit tak si komplet stejný jako je na obrázku. Inspiraci můžete také brát ze sekce FOTOGALERIE SPOKOJENÝCH ZÁKAZNIC - kde jsou obrázky zákaznic, které nakoupily zboží v našem internetovém obchodě a byly s našimi službami natolik spokojeny, že nám zaslaly svou fotografii v kostýmu jak si jej samy nakombinovaly.

7. Cena zboží je platná do vyhlášení ceny nové.

8. Cena telefonických hovorů za 1 min. se určuje dle platných telefonických tarifů (individuálně) jednotlivých telekomunikačních společností. 

Upozornění: Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník č. 89/2012 Sb) dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek (tzv. smluvní pokuta) ve výši 150,- Kč. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši. Veškeré nesplacené pohledávky (neuhrazené smluvní pokuty), budou postoupeny k vymáhání včetně všech nákladů s tím spojených. Odesláním objednávky a zaškrtnutím souhlasu s obchodními podmínkami se zavazujete v případě nevyzvednutí zásilky uhradit náklady na poštovné a balné ve výši 150 Kč

 

b) Možnosti platby

Úhradu za zboži lze provést těmito způsoby:

dobírka, bankovní převod 

POŠTOVNÉ PRO ČR:

Balíčky posíláme  prostřednictvím České pošty,díky tomu si můžete balíček vyzvednout kdykoliv do 7-14 dnů na Vaší poště. U dopravce DPD lze nastavit přesnou dobu dodání po domluvě s kurýrem.

U balíčku České pošty typu Doporučený dopis, se řídíme podmínkami ceníku České pošty. Max.rozměr  zásilky je 500x350x50 mm, váha 2kg.  Tento typ zásilky je určen pro menší zboží. Vyhrazujeme si právo změny ceny poštovného v případě, že zásilka objednávky překročí výše uvedené rozměry a parametry.

Osobní odběr v současné době není možný.

Balné neúčtujeme!

Poštovné na  SLOVENSKO:

Balíčky zasíláme prostřednictvím Slovenské pošty,pokud se rozhodnete pro zaplacení dobírkou, pak Vám přinese balíček pošťák a platit budete v EURECH. Zákazníci ze Slovenska mohou platit pouze v EURECH, Kurzy měny jsou nastaveny prodejcem a neřídí se aktuálním kurzem ČNB. Zákazníci vidí přesnou částku v eurech - po přepnutí měny v levém horním rohu.

Pokud zvolíte zaplacení předem na účet, budete převádět peníze na náš slovenský účet  v Eurech. 

 

 c) Dodací podmínky


1. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávce zboží (není-li uvedeno v poznámce jinak). Zásilky jsou odesílány prostřednictvím České pošty anebo je možno si je vyzvednout osobně.

2. Není-li v popise u výrobku uvedeno jinak, je veškeré zboží expedováno obvykle do 2 pracovních dnů po obdržení objednávky (při platbě předem max. do 3 prac. dnů od obdržení platby).
 
3. Ke každé dodávce zboží bude přiložen daňový doklad který slouží současně jako dodací a záruční list.
 

d) Výměna zboží

V případě potřeby (např. nevhodná velikost, barva, atp.), Vám nepoužité a nepoškozené zboží, po předchozí domluvě rádi vyměníme. Zboží nám zašlete jako doporučený balík na naši adresu, a to včetně kopie daňového dokladu. Bude-li zboží bez zjevných známek opotřebení nebo poškození, obratem Vám zašleme nově požadovanou velikost či barvu. Náklady na poštovné, spojené s výměnou zboží, hradí zákazník.

4. Uvedená doba dodání u zboží se může lišit, může se stát, že bude doba čekání na zboží delší z důvodů delšího celního řízení anebo z důvodu delší výrobní doby. Pokud čekáte na své zboží déle než-li je u zboží uvedeno, pak nás máte právo zrušit anebo změnit svou objednávku - pokud nebudete-li chtít déle čekat na zboží. Vše musí být ale provedeno písemně na náš email a to předtím než-li Vám napíšeme, že byla Vaše objednávka odeslána. Zákazníkům, kteří čekají déle na zboží než je uvedeno zasíláme jako omluvu krásný dárek za jejich čekání.

5. Pokud máme u jednotlivého zboží v nabídce napsáno, že jsou skladem některé barvy, pak je tato věta pouze orientační a nemusí být aktuální. Zboží které máme na skladě se každým dnem mění. Pokud potřebujete přesně znát barvy které jsou skladem pak nás kontaktujte a my Vám rádi sdělíme jaké barvy jsou skladem a dostupné ihned.

6. Souhlasem s obchodními podmínky také zákazník souhlasí s tím, že jej můžeme kontaktovat pokud není zboží které si objednal již dostupné anebo nebude dostupné v nejbližší době a následně mu můžeme nabídnout mu jiné varianty. Zákazník může následně svou objednávku pozměnit anebo zrušit. 


 

e) Reklamační řád


Případné reklamace vyřídíme v souladu platnými právními předpisy (Občanský zákoník pro fyzické osoby, Obchodní zákoník pro právnické osoby).

Záruční doba je 24 měsíců od data doručení a převzetí zboží zákazníkem.

Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud :
 
  1. výrobek byl poškozen při přepravě (zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce)
  2. výrobek byl poškozen špatnou manipulací ze strany zákazníka
  3. výrobek je opotřeben používáním.Jelikož se jedná především o textilní zboží, je předpokládáno, že se zboží tohoto charakteru časem opotřebí
  4. bylo s výrobkem nesprávně zacházeno - textilní zboží porušíte nesprávným čištěním či jinak narušíte strukturu materiálu.(např.zatrhnutím nitky,zabarvením či jiným znečištěním). 
 
Postup při reklamaci 
 
  1. Informujte nás o reklamaci předem telefonicky nebo e-mailem.
  2. Zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu.
  3. Do zásilky uveďte důvod reklamace a přiložte kopii daňového dokladu.
  4. Požadavek na způsob vyřízení reklamace.

 Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30-ti dnů od jejího vzniku.


 f) Odstoupení od smlouvy,vrácení peněz


Při odstoupení od smlouvy ve lhůtě do 14-ti dnů dle §1829,odst.1,zák.89/2012 Sb., vzniká nárok na vrácení peněz včetně poštovného (dopravného), které bylo účtováno při koupi výrobků. Tyto peníze Vám budou vráceny na Váš bankovní účet. Zboží nesmí jevit známky použití.

Některé zboží je opatřeno ochrannou visačkou na viditelném místě. Tato visačka nesmí být odstraněna, při vrácení zboží musí viset na svém místě a nesmí jevit známky přestřihnutí či odtržení ze svého místa. V případě, že bude visačka porušena, tak v takovém případně zaniká nárok vrácení peněz a k tomuto zboží se následně přihlíží jako ke zboží použitému a tím zaniká nárok na vrácení peněz.

Vrácení peněz zákazníkovi se řídí § 1832, zák. 89/2012 Sb.Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. 

Náklady spojené s vrácením zboží v zákonné lhůtě jsou na straně spotřebitele.

Peníze vracíme výhradně bankovním převodem na účet zákazníka. Peníze budou zákazníkovi vráceny v měně a převodním kurzu v jakém objednávku odeslal. Za objednávky uhrazené v českých korunách ( bankovní převod, dobírka) vracíme peníze pouze na bankovní účet vedený v České republice v českých korunách. Za objednávky ze Slovenska uhrazené v EUR ( bankovní převod, dobírka) vracíme peníze pouze na účet vedený na Slovensku v EUR.

Rovněž nesmí vrácené zboží jevit známky:

- jakéhokoliv chemického čištění,použití aviváží a vůní ze strany zákazníka

- zápachu z cigaretového kouře 

- jakékoliv jiné znečištění zboží ze strany zákazníka

Vrácená zásilka musí obsahovat:

-kopii faktury, do níž bude napsána informace jak máme s balíkem postupovat (v případě vrácení peněz musí být připsáno číslo účtu pro zaslání pěněz).

- datum a podpis zákazníka

-ke každé objednávce zasíláme jeden čí více dárků, v případě odstoupení od smlouvy musí balíček obsahovat kompletní vrácené zboží včetně dárku. Jinak vrácení výrobku nebude kompletní a zaniká tím nárok na vrácení peněz.

- POZOR, nelze vrátit zboží, které si necháte u nás ušít Vám na míru! Za takové zboží nevracíme peníze ani Vám jej nemůžeme vyměnit.

 

DŮLEŽITÁ INFORMACE!

Profesionální kostýmy jsou opatřeny ochrannou visačkou a také bývají spolu navzájem propojeny tak, aby umožnily vyzkoušení ale zabránily jejich zneužití a následného vrácení. Pokud vracíte tedy zboží v rámci odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14-ti dní, pak musíte zaslat kostýmy spolu s připevněnýma originál visačkama, které nesmí jevit známky přetržení či porušení. Zboží, kde byly již odstřihnuty ochranné visačky nelze vrátit zpět - toto zboží však můžete vyměnit za jiné. Toto neplatí pro reklamace.


 

g) Stornování objednávky

 
Odesláním objednávky potvrzujete její závaznost a souhlasíte s Obchodními podmínkami. Po odeslání objednávky zasíláme její závazné potvrzení. Pokud se tak nestane, Vaše objednávka nebyla pravděpodobně přijata do našeho systému a proto nás kontaktujte! Potvrzením objednávky dodavatelem nastávají práva a povinnosti smluvních stran.

Svou objednávku můžete stornovat (telefonicky nabo na e-mail) pouze 48 hodin po odeslání své objednávky, později můžete svou objednávku pouze pozměnit anebo doplnit o další zboží. Pokud Vám přijde email o odeslání Vašeho zboží pak již objednávka změnit nelze. V případě, že čekáte na zboží déle než je uvedeno v popisu zboží, můžete svou objednávku zrušit úplně. 

Po odeslání zboží nelze stornovat objednávku.


 

h) Ochrana osobních údajů

 

 

Abychom Vám mohli nabídnout naše služby, potřebujeme znát některá Vaše osobní data. Respektujeme Vaše soukromí, a tak se snažíme množství těchto dat minimalizovat na ta nejnutnější a data chráníme před zneužitím. Naše práce s osobními daty plně podléhá zákonným normám, zejména zákonu o ochraně osobních údajů.

 

 Osobní údaje


Od Vás jako od zákazníka fyzické osoby musíme při nákupu požadovat tyto údaje: jméno a příjmení, úplnou poštovní adresu, telefonické spojení, e-mailovou adresu. Tyto údaje jsou nezbytné k Vaší identifikaci, ke komunikaci s Vámi, k realizaci prodeje zboží a zaúčtování Vaší platby za zboží. Pokud nakupujete jako firma potřebujeme navíc adresu sídla firmy, IČ a DIČ.

 

Údaje o Vaší činnosti


Údaje o Vašich nákupech, reklamacích a další Vaší činnosti v našem internetovém obchodě mají rovněž důvěrný charakter a podléhají stejným bezpečnostním pravidlům jako práce s osobními údaji.

Shrnutí

Všechna data, která o Vás a Vašich nákupech získáme, chráníme před zneužitím, nikomu jinému neposkytujeme (vyjma společností zajišťující spediční služby nebo platební styk, které obdrží nezbytné minimum informací o zákazníkovi, potřebné pro bezproblémové vyřízení konkrétní objednávky) a slouží pouze ke kvalitnímu poskytování našich služeb. Vyhrazujeme si právo využít Vaše údaje k zasílání informací o slevách, novinkách a dalších marketingových aktivitách. V každém takto zaslaném e-mailu je návod, jak nám jednoduše sdělit že si toto nepřejete a takové používání nám zakázat. Rovněž máte právo kdykoliv nám písemně sdělit jakékoliv změny, doplnění, žádost o zlikvidování všech Vašich osobních údajů, které jste nám dříve poskytli.

Váš souhlas 

Používáním našeho internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním osobních údajů v uvedené míře a souhlasíte s výše uvedenými pravidly.